- \

Friday, November 20, 2009

Sayonara Samudra


"Selamat tinggal Taman Samudra, Selamat Tinggal Tanjong Malim".. E2 la ungkapan kta2 yg keluar dr mlut ini, tp sukar utk digmbrkn melalui hati.. Sayu... E2 la perasaan yg dpt aku gmbrkn skg ni.. Hari ini, mlm ini, adlh mlm terakhir aku tinggal di Tmn samudra ini.. Kerna, esk, aku dan shbt2 ku akan kembali ke kg halaman msg2... Msg2 mbawa haluan msg2 sblm menjejakkn kaki ke sekolah smula utk menjalani sesi praktikum.. Syg rs utk meninggalkan kenangan ini.. Tp e2 la hakikat yg perlu diterima, ditelan... Pahit, manis, suka, duka.. sumenya akan menjadi kenangan.. Ukhwah yg terbina selama hampir 4 thn ini aku hrp x akn berakhir di sni.. Aku hrp ianya akan trus berkekalan hingga ke akhir hayt... Syg sgt rs nye nk tgl kn rumah ni.. Mkn sm, tido sm, cume mdi je x sm, ari2 bgn pg ngadap muke yg sma.. Tp x pnh rs jemu... Saat ini pasti akn drindui.. X kn lg rs sebegini... Aku rs x nk blk je... Rs nk smbung je lg kt sni.. ngn korg sume... Tp... huk huk... Bile aku blk dr kua je, aku tgk umh aku da mkin kosong.. mkin sebak ati aku nk menerimanya... Brg2 aku pn x siap kms lg.. esk pg nk blk da.. ptg esk aku da mule kerja.. mcm biasa... mencari rezeki... utk dri sndri..utk adik2 dan utk family jgk... E2 la hidup aku slps ni... Aku nk mtk maaf skali lg kt korg2 sume shbt aku... Semoga bjumpe lg di laen waktu.. Doa kn kbhgiaan aku.. D saat aku menulis entri ini, aku x dpt mnhn sbk di dada ni.. Sedikt sbyk aku tlh mnitiskn air mate ku.. Air mata ini sgt bharga utk hnya dibiarkan berguguran jth ke pipi ku.. Tp apa kan daya, e2 yg terpaksa kte sume lalui.. Selamat tinggal semua..

1 comments:

Anonymous said...

huhuhu
sedey weh
xtau nk ckp apa
aku sowg2 ni....